Πέμπτη 30 Μαΐου 2013

Υφασμάτινες τσάντες


Για να είμαι ειλικρινής , τη φαντασία την έβαλαν άλλοι, δεν ήταν  δική μου ιδέα, το είδα 
εδώ και  εδώ και μου άρεσε...
και σκέφτηκα .... γιατί όχι ;  
Πέντε υφασμάτινες τσάντες από μαξιλαροθήκες.
Τολμήστε το. Φαντασία και γούστο θέλει.
Και εγώ εξπέρ στην ραπτική δεν είμαι. Εντάξει, όταν μεγαλώσετε τις φωτογραφίες,
μην κοιτάτε και εσείς λεπτομέρειες!
΄Ετσι και αλλιώς δοκιμάζεται τόσο η τσέπη μας τελευταία, καθόλου άσχημα δεν θα ήταν
ακόμα και  να τις προσφέρει κανείς σαν δώρο.
Ιδανικές για να μεταφέρεις τα απαραίτητα για μια εκδρομή, για ψώνια,  για τη θάλασσα......
.... για όσες από εσάς τρελαίνονται για τη θάλασσα. Γιατί εγώ, αν δεν πάει Ιούλιος, το πόδι μου
δεν το βάζω στη θάλασσα. Και να σκεφτείτε ότι έχω νησιώτικη καταγωγή !!


                                                Οι μαξιλαροθήκες φθηνές από το ΙΚΕΑ.





Αυτές έχουν κανονικά χερούλια,  για τις λιγότερο μυημένες στη ραπτική, να πω ότι έφτιαξα δυο τσάντες έτσι ώστε να μπαίνει η μια μέσα στην άλλη, κρατώντας το ωραιότερο ύφασμα για την εξωτερική πλευρά.

Είναι καλό να υπάρχει εξωτερικά, τουλάχιστον,  τσέπη.




   

 
                   
Αυτή, όμως, κόπηκε μονοκόμματα σύμφωνα με τις οδηγίες του blog που ανέφερα
                     παραπάνω, πανεύκολη !





 
                                            
                                 Η  ανάποδη μεριά, μπορεί να κρατηθεί και έτσι


                                                                      














                                            Η τσέπη από χαρούμενο καλοκαιρινό ύφασμα






 

Σας άρεσαν ;   
Μη με ρωτήσετε γιατί τόσες φωτογραφίες.....  Πρώτον γιατί έκανα κόπο και θέλω να σας τις δείξω και δεύτερον ...... να μην τεμπελιάζει και  ο φωτογράφος, δεν θα πληρώνεται τζάμπα !
Πολλά φιλιά σας στέλνω !!

80 σχόλια:

  1. Εκπληκτικές!!!
    Δεν έχω χρόνο πρέπει κάτι να κάνω!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχες είναι, μα για ποιες ατέλειες μιλάς, κοπλιμέντα θες μου φαίνεται,
    και φθηνή λύση για δώρο, μακάρι να μπορούσα να ράψω, θα δοκιμάσω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόσο ζήλεψα τις τσαντούλες σου δεν λέγετε..Μακάρι να είχα ραπτομηχανή να μπορώ να ράψω καλά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλειες είναι! Εγώ τώρα ξεκινάω να μαθαίνω στη ραπτομηχανή... νομίζω ότι έχω πολύ δρόμο μπροστά μου...:(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν δεν το έλεγες ότι είναι από μαξιλαροθήκη ούτε που θα το καταλάβαινα! Είναι πολύ ωραίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όταν λέμε ΧΡΥΣΟΧΕΡΑ, εννοούμε ΧΡΥΣΟΧΕΡΑ!!!
    Πάει και τελείωσε!!!
    Το θέμα ατέλειες το αφήνω στην άκρη, γιατί απλά δεν υπάρχουν ατέλειες!!!
    Φιλάκια πολλά-πολλά-πολλά!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, Σοφάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μου αρέσει που λές ότι έχουν ατέλειες και ότι δεν είσαι εξπερ στη ραπτομηχανή!!!!!!!!!!!!
    Είναι απίθανες σου λέω! Χαρούμενες και άκρως καλοκαιρινές! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πανέμορφες,πολύ όμορφα χρώματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φανταστικες ειναι! ποιος να το ελεγε οτι ειναι απο μαξιλαροθηκες!
    ιδιως η πρασινη που ειναι πιο ευρυχωρη ειναι καταπληκτική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. LINDOS SOPHIA,EU ADORAR,VOCÊ SER TALENTOSA.BOA QUINTA.BEIJO.VALÉRIA.(BRASIL).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΤΣΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΔΩΡΑΚΙ ΣΟΥΠΕΡ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Your bags are very pretty!! And you have sewed them perfectly :) great job!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πόσο χαρούμενες και ωραίες οι τσάντες!!!
    Με υγεία να τις χαρείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είναι τέλειες!!!!!!Μακάρι να ήξερα να ράβω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είναι φανταστικές... όλες με τη χάρη τους...αλλά κι εγώ την πρασινη ξεχώρισα, την άνετη... Μ'αρέσουν πολύ οι υφασμάτινες τσάντες γιατί δεν στέκονται τελείως στυλιζαρισμένες όπως οι δερμάτινες ας πούμε... Μπράβο, και πάλι μας μάγεψες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΤΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΕΣ,,,,ΑΠΙΘΑΝΗ ΙΔΕΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΕΣ ΤΕΛΕΙΑ ,,,,,ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΦΑΚΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πανέμορφες,καταπληκτική δουλειά! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. μπράβο μπράβο!!@!! είσαι καταπληκτκή!!!!και όμορφα και έξυπνα και σούπερ για δώρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι όμορφες που είναι!!! ξεχώρησα την πράσινη και την μπεζ με τα σιελ λουλουδάκια. Ζήλεψα τώρα... κρίμα να μην ξέρω ραπτομηχανή. Θέλωωωωωωω τσαντούλααααα ...
    καληνύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΕΓΙΝΑΝ!!!
    ΠΟΙΟΣ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΜΑΞΙΛΑΡΟΘΗΚΕΣ!!!!
    ΚΑΙ ΓΙΑ ΔΩΡΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ όμορφες!!Μπράβο σου!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλά έκανες Σοφία κι έβαλες πολλές φωτο εμένα μ αρέσει αυτό.Οι τσάντες σου είναι όμορφες και χαρούμενες!!!
    Αν και δεν ξέρω απο ράψιμο πιστεύω πως είναι πάρα πολύ καλοφτιαγμένες κι ας λές εσύ.
    Η ιδέα με τις μαξιλαροθήκες τέλεια!!!Μπράβο σου και καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ετσι λέω πάντα και εγω όρεξη φαντασία καλή διάθεση να υπάρχει κι όλα γίνονται..Ομορφες οι τσέντες..κάποιες ξεχώρισα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ποιες ατέλειες???? Είναι τέλειες!! Πολύ μου άρεσαν μακάρι να καταφέρω μια μέρα να δουλέψω και γω την ραπτομηχανή... την έχω πάρει από φόβο σνιφ σνιφ . Μπράβο σου είσαι χρυσοχέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μπράβο στο νεαρό φωτογράφο που ξέρει πως θα παρουσιάσει τα αριστουργήματα σου Σοφία μου, μου φαίνεται ότι πρέπει να τον προσλάβω και εγώ.Όσο για τις τσάντες, αυτή με τους χρωματιστούς κύκλους και τη καρό φάσα πολύ όμορφη!!!τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Γεια...! Είναι όλες πολύ ωραίες...εγώ ξεχώρισα αυτήν που είναι στην 8η φωτογραφία....συνέχισε έτσι κάνεις πολύ καλή δουλειά....!!!
    Καλό σου βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Είναι όλες υπέροχες, Σοφία μου!! Ευχαρίστως θα κρατούσα και από μία διαφορετική κάθε μέρα! Και είναι και πολύ καλοραμμένες!!! Ποιές ατέλειες καλέ!!!!?????
    Καλό σου βράδυ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλησπερα φοβερες οι τσαντες,υπεροχες,ξετρελαθηκα .Βγαζεις ολο το καλοκαιρι με αυτες τις τσαντες ,ατελεια δεν υπαρχει καμια γιατι τα εκανες με μερακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πολύ ωραίες, καλοκαιρινές και υπέροχα υφάσματα που δεν το περιμένεις ότι
    είναι μαξιλαροθήκες. Όσο για τη δουλειά σου φανταστική και αψεγάδιαστη !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τρομερά όμορφες ,χαρούμενες καλοραμμένες και με υπέροχους συνδυασμούς χρωμάτων!!!!Καταπληκτικές!!!Σίγουρα η φαντασία τα φταίει όλα!!!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Εξαιρετικές είναι όλες , πλενόμενες , όμορφες , πρακτικές .Μπράβο σου
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. τι ομορφες που ειναι!!!!αυτο το ραψιμο με ιντριγκαρει πολυ τελευταια και οι δημιουργιες σου ειναι ξεσηκωτικες!μωρε να τολμησω;....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καταπληκτικές!!! Τώρα που οι Dolce Gabbana πήγαν στην φυλακή είναι η ευκαιρία σου για διεθνή καριέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Σουπερ!!!! Μπράβο για την τόλμη! Θα αρέσουν τόσο πολύ. Και τι ωραία δουλειά που έκανες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πολύ όμορφες όλες! Αυτό το σεντόνι με τις βούλες το έχω κι εγώ!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Πάρα πολύ όμορφες οι τσαντούλες!!! Ούτε που θα μου περνούσε από το μυαλό ότι είναι από μαξιλαροθήκες!! Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Πανέμορφες οι τσαντούλες σου, μπράβο!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Po po po!!! yperoxes einai! BRAVO BRAVO BRAVO! filakia polla

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Υπεροχες! Ό,τι πρέπει για καλοκαιράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Και εξπερ στη ραπτική είσαι,και φαντασία έχεις και χρυσοχέρα είσαι αλλά πάνω απο όλα είσαι μετριόφρων.
    φιλάκια πολλά
    Καταπληκτικές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Απίστευτα όμορφες τσαντούλες,φωτογραφίες,χρώματα!!!Όλα!Τα πάντα!Πανέμορφοι συνδυασμοί χρωμάτων!!!!Ζήλεψα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Εκπληκτικές έστω και από απόσταση...ιντερνετική...
    Μένω speechless να τις θαυμάζω!

    Φιλάκια Γελαστή μου!:)
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΧΡΥΣΟΧΕΡΑ ΜΟΥ ΕΣΥ! ΤΕΛΕΙΕς ΟΙ ΤΣΑΝΤΟΥΛΕς ΣΟΥ ΚΑΘΩς ΤΟ ΠΑΝΤΡΕΜΑ ΤΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ.ΕΣΚΙΣΕς ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ.
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Το εξουθένωσες το παιδί κακούργα μάνα! Είναι να μη σου δώσουν αέρα,ιιιιιιιιι δε σταματάς πουθενά. Τώρα να πω οτι δε ζήλεψα; ευτυχώς που έφερα κάποια υφασματάκια, μετά απο πολύ ψάξιμο και ποδαρόδρομο και θα κάνω μία προσπάθεια. Τι λες στο χέρι βγαίνει;χαχαχαχα Εκτός κι αν με λυπηθείς και μου δείξεις πως δουλεύει η μηχανή
    Φιλάκια πολλά και το νου σου στο παιδί, μη σου διαφεύγει οτι δίνει εξετάσεις και δε πρέπει να κουράζεται επιπλέον.
    Καλώς κατάλαβες,επέστρεψα (ταρακουνημένη όσο δε λέγεται) και θα τα πούμε συντόμως
    Φιλιά πολλά όμορφα σαν τις τσάντες σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε!! μη τολμήσεις με το χερι!!! θα σου βγεί η πίστη και οι τσέπες εσωτερικές η εξωτερικές θέλουν μηχανή για να είναι σταθερές γερές και ωραίες!!!υστερα είναι και τα χερούλια που θέλουν γαζί για να μη ξηλώνονται!!!!

      Διαγραφή
  45. Μπράβο....πολύ χαρούμενες οι τσαντούλες σου!!!ευκαιρία να ανανεώσουμε τις μαξηλαροθήκες μας και να ανακυκλώσουμε τις παλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. καταπληκτική η ιδέα σου,και πολύ κουκλίστικα τα αποτελέσματα-)))
    Εύγε!!!
    πολλα φιλιά και καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ψεγάδι?Ποιο ψεγάδι?Όσο κι αν τις κοιτάζω δεν βρίσκω ψεγάδι!Γούστο βρίσκω!Μεράκι βρίσκω!Υπέροχες ,χαρούμενες,ρομαντικές!Μήπως να πεταχτώ στα ΙΚΕΑ αύριο?Η φαντασία σου γεννάει ιδέες ζηλευτές!!!!Φιλιά πολλά πολλά και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Πανεμορφες!!! μου εδωσες ιδέα! (οτι πρέπει για τα πλεκτά μου θα είναι!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Κάτι τέτοια βλέπω και με πιάνει μια ζήλεια........που δεν γνωρίζω τίποτα...μα τίποτα από ραπτική!!
    Και αυτά τα υπέροχα υφάσματα.......τέλεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Υπέροχες!!!Τέλειες!!!!Μπράβο σου!!!
    φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Πολλές φωτογραφίες για να τις εμπεδώσουμε!!! Φίνα δουλειά και και καλοφτιαγμένη!Τα όμορφα υφάσματα με τα ωραία σχέδια έπαιξαν σημαντικό ρόλο σ' αυτήν την δουλειά σου
    Μπράβο Σοφάκι με οτι καταπιάνεσαι το δίνεις πνοή και σε μας χαρίζεις την ομορφιά!!! ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ανέμελο χαρούμενο ξεκούραστο!!! καλό σου μήνα!!! Φιλάκια πολλά και καλή τύχη στις εξετάσεις του φωτογράφου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Καταπληκτικές Σοφία μου!!!!!! Αν δεν το είχες αναφέρει δεν θα καταλάβαινα ότι είναι από μαξιλαροθήκες!!! Ο,τι πρέπει για το καλοκαιράκι που έρχεται!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΙΔΕΑ !!!!!ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΟΙ ΤΣΑΝΤΕΣ ΣΟΥ ΣΟΦΙΑ ΜΟΥ!!!!ΤΕΛΕΙΕΣ!!!!!!!ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Κουκλίτσες οι τσαντούλες και φοβερή η ιδέα σου! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. I love all!!!!!
    Have a wonderful weekend! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Καταπληκτική η ιδέα σου για τις μαξιλαροθήκες που χρησιμοποίησες!!έχουν ρομαντικό και χαρούμενο τόνο οι τσαντούλες σου και δεν θάφήσουν καμμία γυαίκα ασυγκίνητη!!Είναι αυτό το κοριτσίστικο στύλ που εμένα με τρελαίνει!Μπράβο σου κοπέλα μου!!πολλά φιλάκια και καλό μήνα να έχουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. συγχαρητήρια για τις δημιουργίες σας και σας ευχαριστώ για τη συμμετοχή εγγράφεται στο blog μου.
    Ανταποδώσει με χαρά
    στις αρχές του
    Έλενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Όμορφες και χαρούμενες οι τσαντουλες σου.Καλό και δημιουργικό μήνα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Buenas noches, antes que nada perdona por no pasarme últimamente más amenudo por tu blog; pero hay que aprovechar la racha de pedidos(la cosa está mu mala, jejeje), con lo que me gusta visitaros; pero bueno, creo que sabes que estoy siempre ahí.
    Respecto a estos trabajos decirte que son preciosos
    Besotes y espero poder pasarme más a menudo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Πολύ όμορφες και καλοκαιρινές!..μα πόσες έφτιαξες;...Μπράβο σου!
    Τον φωτογράφο να τον προσέχεις...γιατί είναι άψογος στη δουλειά του!
    Να περνάτε όμορφα Σοφία μου!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Υπέροχες οι τσάντες σου!!! Μπράβο!!! Κι εγώ σαν εσένα είμαι!!! Αν δεν μπει για τα καλά το καλοκαίρι, στην θάλασσα δεν μπαίνω!!! χαχαχα... Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Hi Sophia,

    One is more beautiful than the next! Your creations always bring me back to dreamy times of the past, where life was less complicated. Your pretty purses are perfect for the beach, shopping and coffee with girlfriends! And...making me smile!:)

    Poppy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Μα τι καλες!! Δεν θα μου πηγαινε το μυαλο οτι ειναι απο μαξιλαροθηκες. Δεν μπαίνω στον κόπο να δω πως γίνονται γιατι δεν το χω με την ραπτικη ακόμα αλλά σαν αποτελεσμα είναι πολυ γλυκο, όμορφο και πρακτικο. Και οικονομικο!
    Φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Παρα πολύ καλές! Υπέροχα υφάσματα σε καταπληκτικούς συνδιασμούς! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Πάρα πολύ όμορφες οι τσαντούλες σου και με υπέροχα χρώματα και υφάσματα!Γεια στα χέρια σου!Φιλάκια πολλά και καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Φανταστικές και οι τσάντες, ειδικά η λαχανί μου αρέσει πολύ που έχει μονοκόμματα χερούλια.Και οι τίτλοι των αναρτήσεων σου είναι άπαιχτοι .Πιο άπαιχτος είναι φυσικά ο φωτογράφος ,που είναι συνάμα και κούκλος και καλό παιδί και καλός μαθητής!!!
    Συγχαρητήρια και πάλι .

    Πολλά φιλιά
    Κλαίρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Πολύ καλή ιδέα και οικονομική! Είναι όλες πολύ όμορφες, εγώ ξεχώρισα όμως την πράσινη με το μονοκόμματο χερούλι..... Γεια στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Αχ και να ηξερα να ραβω!!!!!!!Μπραβο σου ειναι πανεμορφες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. τελειες αντε να πιστεψεις απο που και πως ξεκινησαν !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Que belezinhas!!

    Amei!!

    Querida, tenha uma ótima semana,

    beijinhos,

    Lígia e =^^=
    ╭ ♥ ╯

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ω!!!Μας εντυπωσίασες Σοφάκι! Εδώ και καιρό όπως βλέπω... αλλά εγώ αργώ να λειτουργήσω...χαχαχα. Πολύ μου άρεσαν οι τσάντες! Τέλειοι συνδυασμοί χρωμάτων και σχεδίων. Εύγε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Seu cantinho é lindo amei tudo!Estarei sempre visitando aqui do Brasil! Bjs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Μα, πραγματικά, πόσο ωραία ιδέα. Ξέρεις, αυτό με τη μεταποίηση των μαξιλαροθηκών είναι πολύ παλιά ιστορία. Κατά τη διάρκεια του δευτέρου παγκοσμίου πολέμου, οι γυναίκες, οι οποίες δεν έβρισκαν υφάσματα να ράψουν τα ρούχα τους, χρησιμοποιούσαν τις μαξιλαροθήκες για να φτιάξουν φούστες. Δεδομένου ότι τα δύο πλαϊνά γαζιά είναι έτοιμα από πριν, το μόνο που χρειαζόταν ήταν να προσθέσουν ένα λάστιχο για τη μέση. Αυτές έμειναν γνωστές ως pillow skirts, και τις φτιάχνουν ακόμα όσες ασχολούνται με την ανακύκλωση και επαναχρησιμοποίηση υλικών.
    Είναι, επίσης, πολύ ωραία ιδέα, διότι τα υφάσματα του ΙΚΕΑ είναι υπέροχα!
    Και, εννοείται πως η εφαρμογή της ιδέας από σένα και οι συνδυασμοί των υφασμάτων ήταν άψογη! Εύγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Ω, μα είναι καταπληκτικές! Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Τι είπες τωρα Σοφία!!! Σουπερ ουάου οι τσαντομαξιλαροθηκες!!! Τα δυο σχεδια τα εχω κιολας. Οχι οτι προκειται να τις φτιαξω αλλα μπορω να τις καμαρωνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή