Τετάρτη 28 Οκτωβρίου 2015

Παρούσα !!!!!


 Πώς πέρασε τόσος καιρός  από την τελευταία μου ανάρτηση, ούτε και εγώ 
 δεν το κατάλαβα ! 
΄Εχω αποφασίσει, όμως,  να μην αφήσω τις έννοιες να με πάρουν από κάτω και
 αυτές τις κούκλες, που φτιάχτηκαν  για να στολίσουν κοριτσίστικα δωμάτια,
 ήθελα  οπωσδήποτε να σας τις δείξω !
 Επιστρατεύτηκε ο φωτογράφος ( βλέπετε ότι αφαίρεσα το μικρός)  για να τις  φωτογραφίσει...
 Χίλιες δικαιολογίες του τύπου .....  δεν προλαβαίνω, έχω διάβασμα.... 
 γκρίνιες....  πάρτες από εδώ.... βάλε της πιο δίπλα.... τι τα θέλεις τόσα στολίσματα.....
 Το αποτέλεσμα, νομίζω αποζημιώνει...... !

                                                    
                                                         Πώς σας φαίνονται οι υφασμάτινες πάπιες μου ??












                                                       Πολλά φιλιά, 
                               είμαι εδώ ......  κάπου ανάμεσά σας !!

41 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά!!!!
    Καλώς την....χαίρομαι που ακόμα δημιουργείς....είναι πραγματικά υπέροχες!!!!
    Σοφία μου καλή δύναμη στον αγώνα σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή ανάρρωση και περαστικά στον σύζυγό, καλή χρονιά και καλή επιτυχία στον φωτογράφο!!!!!
    Να χαίρεσαι και την μανούλα σου, αλλά όπως λές, να κάνεις πότε-πότε την εμφάνισή σου...μην χάνεσαι γιατί μας λείπεις!!! Γιά τις κούκλες σου, δεν έχω λόγια!!! Είναι πραγματικά κουκλιά!!!!!
    Φιλάκια πολλά Σοφία μου και καλή συνέχεια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kαλώς την! υπέροχες οι κούκλες σου! και η φωτογραφιση καταπληκτική και ας έγινε με γκρίνια! Εύχομαι περαστικά στον σύζυγο γρήγορα και ανώδυνα, η μανούλα πάντα γερή και τις καλύτερες επιτυχίες στον (μικρό) φωτογράφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έλειψες καιρό αλλά η επανεμφάνιση σου μας εντυπωσίασε. Καταπληκτικές οι κούκλες σου.
    Κι' αυτή η τελειότητα στην εκτέλεση, ζηλευτή!
    Περαστικά στον ασθενή σου και καλή επιτυχία στον γκρινιάρη φωτογράφο....
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τις λάτρεψα τις κούκλες σου, αλλά για να παινέψουμε και τον φωτογράφο θα πω πως τις έστησε τέλεια για την φωτογράφιση και αναδείχτηκαν ακόμα πιο πολύ!
    Μπράβο σας!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μα ποσο γλυκα!!!! καθε σου δημιουργια ειναι πραγματικα ανεπαναληπτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με όσο περισσότερη γκρίνια... τόσο ομορφότερο το φωτογραφικό αποτέλεσμα!
    ;-)
    Απίθανες είναι οι κούκλες σου! Χαρούμενα χρωματάκια που σε προδιαθέτουν για ανοιξιάτικα σκηνικά!
    -Μας λείψατε, κυρία μου! Η αλήθεια είναι αυτή!-
    Φιλάκια πολλά, Σοφάκι μου και καλή δύναμη σε όλους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλώς την, εύχομαι τα καλύτερα μια περίπου από τα ίδια ζω κι εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλως την! Τελειες οι κουκλες!!!
    (καλη δυναμη σε ολα- κι εμενα ο μεγαλος 3η λυκειου, καλά μυαλά να εχουν τα αγορια μας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είσαι η καλύτερη του είδους , λες να μην μας αρέσουν !!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανέμορφες οι κούκλες σου!! Τέλεια η φωτογράφιση!! Μπράβο που βρίσκεις χρόνο να δημιουργείς ότι και αν συμβαίνει! Καλές δημιουργικές μέρες λοιπόν :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΟΦΑΚΙ ''YOU ARE BACK''. ΤΕΛΕΙΕΣ ΟΙ ΠΑΠΙΕΣ ΣΟΥ ,ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΒΕΒΑΙΑ !!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τέλεια τα κουκλια σου. Ευτυχώς που υπάρχουν και αυτές οι δημιουργίες και δεν μας παίρνει τελείως από κάτω. Καλο μήνα και καλη ανάρρωση στο ταίρι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Οι πάπιες σου ειναι καταπληκτικές!!!!!μπραβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλώς το μου το Αστέρι με το Αστεράκι του το λαμπρό!
    Πολλές επιτυχίες σου εύχομαι σε ότι προσπαθείς!

    Φιλί
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. These are so darling! Thank you for sharing. You are one of the features at the Make it Pretty Monday party at The Dedicated House. Here is the link to this week's party. http://www.thededicatedhouse.com/2015/11/make-it-pretty-monday-week-156.html Have a lovely week ahead! Toodles, Kathryn @TheDedicatedHouse

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ποπο.... τι υπέροχες κούκλες! τέλειες είναι και.... τις θέλω και τις δυο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα και καλώς σε βρήκα.. Έρχομαι από το πάρτι της Μάχης.
    Τι υπέροχος κούκλες είναι αυτές??? Και τι όμορφη φωτογράφιση έστω και γκρινιάρικη!
    Περαστικά στον αντρούλη σου και πάντα να δημιουργείς αριστουργήματα!!

    Έλενα
    www.mylittlekatana.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλώς σε βρίσκω από το πάρτυ της Μάχης έρχομαι!
    Πανέμορφες οι κούκλες σου! Μου αρέσει πολύ η επιλογή των χρωμάτων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κούκλες είναι!Κι εγώ από το πάρτι έρχομαι!Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τι όμορφες δημιουργίες!!!
    Πάντα δημιουργική να είσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πρωτη φορά που επισκέπτομαι το blog σου!!! Οι πάπιες σου με ενθουσίασαν, όχι μόνο επειδη το δικό μου χέρι δεν πιάνει αλλά επειδή ειναι υπέροχες!!! Πραγματικά υπέροχες λες και βγήκαν απο βιτρίνα καταστήματος!!!!!
    Από το παρτυ της Μάχης έρχομαι! http://mommasdailylife.blogspot.com/2015/11/link-party-3-2015.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Είναι καταπληκτικές! Μου θυμίζουν μια άλλη εποχή!
    Καλώς βρεθήκαμε και καλή ανάρρωση στον άντρα σου!
    Από το πάρτυ της Μάχης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Welcome back !!! Πάντα ότι φτιάχνεις είναι σαν βγαλμένο από παραμύθι! Καλή επιτυχία στο υποψήφιο για της πανελλήνιες και ότι καλύτερο για τον σύζυγο. Καλό μήνα και καλές δημιουργίες! Από το πάρτυ της Μάχης

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Hello my dear,
    wunder- wunderschön sind sie geworden deine zwei Hühner! Uns so schön gearbeitet mit all den kleinen Details!
    Liebe Grüsse
    Yvonne

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. είναι πανέμορφες- όπως και η φωτογράφιση

    πολύ μου άρεσε το μπλογκ σου, συγχαρητήρια!

    Αλεξία
    https://momyof6.wordpress.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τρεις φορές ήρθα να χαρώ χρώματα εικόνες έργα και φατσούλες!! αλλά πάντα και κάτι συνέβαινε... το ξεχνούσα και λίγο μην το πείς όπως παραπέρα και με περάσουν ανοιακή χαχαχα Πολύ γλυκά αλλά και με πολύ ναζιάρικες στάσεις τα χηνάκια σου δεν στολίζουν μόνον το παράθυρό σου(οβάλ και παράξενα όμορφο) αλλά και την γειτονιά μας Μαζί με το τόσο νοικοκυρεμένο μπλοκοσπιτάκι οι εικόνες σου μετατρέπονται σε παραμυθένιο χώρο και με κάνεις να αισθάνομαι παιδί..... Να είσαι καλά για αυτό!!! Είμαι κι εγώ θλιμμένη ,απελπισμένη αλλά και εξαγριωμένη. Φιλάκια πολλά καλή μου Σοφία και συγνώμην που ξέχασα-άργησα να σχολιάσω Τα είδα από την πρωτη στιγμή πάντως Φιλάκια συγνώμης αγάπης και χαράς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τι όμορφα χρώματα!! Τι τσαχπινιά και χάρη!!! Σκέτη γλύκα οι παπίτσες (ή χηνίτσες???!!!!) Ο,τι και να΄ναι είναι γεμάτες ομορφιά, Σοφία μου!!! Πάντα δημιουργική να'σαι!! Περαστικά στον σύζυγο, ό,τι καλύτερο τόσο για τον μικρό όσο και για τη μητέρα σου!! Φιλιά πολλά, καλή εβδομάδα να΄χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλώς το μας κι αργησα να σου το πω Σοφακι μου ....Το έχω ξαναπεί ..τα ραπτικά σου εχουν την σφραγιδα της λεπρομερειας.. και τις τελειότητας.. οι χηνούλες σου πανεμορφες εγιναν χαρη στην δεξιοτεχνια σου στην ραπτική...οι δημιουργία ειναι το αγχολιτικό μας.. σε δύσκολες καταστάσεις εύχωμαι όλα καλα΄να πανε γενικως...φιλη μου.. καλο σου βραδυ φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ο,τι φτιάχνεις με ξετρελαίνει! Στο μεταξύ ελπίζω να είναι όλα οκ! Φιλιά πολλά και επανεμφανίσου λέμε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Σοφάκι καλησπέρα. Μόλις κέρδισες ένα από τα γουράκια στην κλήρωση που έκανα. Στείλε μου τα στοιχεία σου στο ndamopoulou@yahoo.gr για να σου το στείλω. Αν θέλεις γράψε μου και ποιο προτιμάς.
    Φιλιά πολλά, να είσαι πάντα τυχερή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Σοφάκι καλησπέρα. Μόλις κέρδισες ένα από τα γουράκια στην κλήρωση που έκανα. Στείλε μου τα στοιχεία σου στο ndamopoulou@yahoo.gr για να σου το στείλω. Αν θέλεις γράψε μου και ποιο προτιμάς.
    Φιλιά πολλά, να είσαι πάντα τυχερή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. φοβερα τα εργα σου!!!
    Περασα μετα απο πολυ καιρο για να σου ευχηθω Υγεια πανω απ ολα!!!!
    Εύχομαι η μαγεία των Χριστουγέννων να μας αγγίξει όλους και να μας δώσει το χαμόγελο και καθετι που χρειαζόμαστε για να είμαστε ευτυχισμένοι στη δύσκολη καθημερινότητα αυτής της εποχής.
    ˛.°★。˛ΟΜΟΡΦΑ ��˛ ΜΑΓΙΚΑ ��˛ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ°.★* *
    ˛°_██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。**
    ˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ~`˛_Π_____. * ˛*
    .°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*../______/~\*.
    *(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Μπήκα για άλλη μια φορά μέσα στον ονειρεμένο κόσμο σου για να σου ευχηθώ καλή χρονιά με υγεία και πάντα μα πάντα να μας κάνεις να τρίβουμε τα μάτια μας με τις ομορφιές σου! Φιλιά!

    ดูหนังออนไลน์

    ΑπάντησηΔιαγραφή