Πέμπτη 30 Μαρτίου 2017

΄Ορτσα το πετάλι να΄ ρθουνε και οι άλλοι ....

        Πάει για ορθοπεταλιές η ποντικίνα και ροβολάει προς την Πεύκη,  παίρνοντας μαζί της όλο το υφασμάτινο ζωικό βασίλειο.........

                                                            





                               Να τσιμπήσουμε και κανένα καροτάκι....  τα κουνελάκια, όχι εμείς... 
                                               Εμείς θα φάμε γλυκάκι και θα πιούμε καφεδάκι ...



Σας περιμένω,  με την γελαστή κλωστούλα μου,  στην έκθεση χειροποίητων δημιουργιών στην Πεύκη.
Αν τα καταφέρετε, θα χαρώ να σας δω από κοντά !





26 σχόλια:

  1. Καλή, καλη επιτυχία. Τα πανινα σου είναι παραμυθένια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ποσο ρομαντικά τα δημιουργηματα σου!
    καλη επιτυχια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ Σοφάκι μου τι όμορφα που θα ήταν να επισκεφτώ την πασχαλιάτικη εκθεση σας!!! Ε! Τα κοτοπουλάκια τύπου Πικάσο θα γίνουν ανάρπαχτα.Τα λαγουδάκια σου θα εξαφανιστούν εν ριπή οφθαλμού.....Ευχομαι καλή επιτυχία στην όλη προσπάθεια!!!! φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο Σοφία με τα υπέροχα έργα σου!!! Τί να πρωτοθαυμάσω βρε κορίτσι μου!! Είμαι σίγουρη ότι θα έσκισες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Για μένα, τα καρότα κλέβουν την παράσταση, αν και είναι όλα υπέροχα. Το Πάσχα και γενικώς η άνοιξη είναι, νομίζω η καλύτερη εποχή για αυτές τις δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κάθε πανινη δημιουργία σου Σοφακι μου έχει την σφραγιδα σου με την λεπτοδουλειά και την τελεια ραφή οσων κανεις.. τι ομορφιες φίλη μου ελπίζω να έχουν πουληθεί όλα στο παζαρι σας.. και του χρονου να είσαι καλα.. να περνας ομορφα οτι και να κάνεις Σοφακι μου.. καλη μεγαλοβδομαδα και Καλό Πάσχα να περασετε με τους αγαπημενους σου.. φιλακιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παρα πολύ όμορφα και εκπληκτικά. Πολλά φιλιά και Καλό Πάσχα. Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι όμορφες δημιουργίες!!! Πολλά συγχαρητήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σοφάκι μου το καταλαβενω οτι μπορεί να μην μπεις εδώ...εγώ ομως θα σου στήλω μια μεγαλη αγκαλια και όλη μου την αγάπη..!!! φιλώ σε.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σοφία μου, μου έχεις λείψει.Σε φιλώ.Βάσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πέρασα να αφησω τις ευχες μου για την γιορτή σου Σοφακι μου.. να είσαι καλα και να προσέχεις τον εαυτό σου σε εχω στην εννοια μου..!! φιλώ σε.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή